A nuż ślubny stróż
czyli koordynacja dnia ślubu i wesela
W dniu ślubu na pewno chcielibyście, aby wszystko przebiegło dokładnie tak jak planowaliście to przez kilka wcześniejszych miesięcy.
Wyobraźcie sobie jednak następującą sytuację:
To już TEN DZIEŃ. Budzicie się, jesteście lekko poddenerwowani. Zaraz macie umówionego fryzjera, kosmetyczkę, przychodzi także fotograf w celu wykonania zdjęć z przygotowań. Najbliższe Wam osoby również są pochłonięte szykowaniem się do uroczystości…
A tymczasem:
Kto zajmie się takimi sprawami jak np. dopilnowanie dekoracji w miejscu przyjęcia weselnego?
Kto sprawdzi czy na pewno zapalone są wszystkie świeczki w kościele?
Czy skrzypaczka pamięta kolejność grania utworów?
Czy prawidłowo zostały rozłożone winietki na stołach weselnych?
Czy ktoś przez przypadek nie zastawił podjazdu do kościoła/USC?
Czy dostarczono tort do restauracji weselnej?
Czy sala wygląda olśniewająco?
A kto odbierze wiązankę ślubną?
A może zamówiliście np. balony z helem i czeka Was ich transport?
W tym dniu takich rzeczy jest mnóstwo i niestety nie zawsze istnieje możliwość dopilnowania ich samodzielnie. Można zaangażować w to najbliższych, ale trzeba pamiętać, że oni też są w tym dniu bardzo ważni, mają dużo spraw na głowie i przede wszystkim chcieliby być razem z Wami.
Decydując się na wynajęcie profesjonalnej konsultantki ślubnej macie pewność, że wszystko odbędzie się po Waszej myśli, a Wy będziecie mogli wspólnie cieszyć się tym dniem z najbliższymi i przeżywać go na swój własny, osobisty sposób.
Koordynacja ślubu i wesela rozpoczyna się od spotkania z Parą Młodą i szczegółowego zapoznania się z wszystkimi zaplanowanymi elementami i atrakcjami w tym dniu. Konsultantka kontaktuje się także z zatrudnionymi wykonawcami i szczegółowo sprawdza i ustala zakres ich obowiązków. Na tej podstawie zostaje sporządzony scenariusz, który realizowany jest od samego rana w dniu ślubu (w przypadku specjalnych zamówień, atrakcji, dekoracji nawet na kilka dni wcześniej) i trwa aż do całkowitego zakończenia imprezy.
W dniu ślubu nad prawidłowym przebiegiem całej uroczystości czuwa jednocześnie dwóch konsultantów, w dwóch różnych miejscach, w zależności od sytuacji.
Koordynacja obejmuje:
-
- Sporządzenie szczegółowego scenariusza imprezy z uwzględnieniem wszystkich zamówionych i zaplanowanych elementów uroczystości ślubnej i weselnej dla Pary Młodej oraz kluczowych wykonawców
- Dopilnowanie realizacji wszystkich punktów scenariusza
- Pracę dwóch konsultantów ślubnych w dwóch różnych miejscach jednocześnie
- Dopilnowanie jakości świadczonych usług przez wszystkich wykonawców
- Rozliczenia z wykonawcami
- Czuwanie nad spokojnym przebiegiem uroczystości oraz reagowanie w przypadku sytuacji awaryjnych
- Stałą pomoc i opiekę nad gośćmi